מצאנו עבורכם הלוואה בשוק האפור הטובה ביותר!

אף אחד לא אוהב לקחת הלוואות ובטח לא לשקוע בחובות. אבל כשאין כסף, וצריכים כסף, לפעמים אין ברירה וחייבים לבקש הלוואה בשוק האפור. עד כאן הכל בסדר – בכאילו. אבל מה קורה אם אף אחד לא מעוניין לתת לכם הלוואה, ואתם זקוקים לכסף? פה מתחילה הבעיה בגללה הרבה אנשים פונים לשוק האפור ומבקשים לקבל משם הלוואות. האם הלוואה בשוק האפור משתלמת ובטוחה? האם כדאי לבחור באופציה הזו או להימנע ממנה?

הלוואה בשוק האפור נגישה בעיקר לאלה שלא יכולים לקבל הלוואה מבנקים או מקומות אחרים. בשוק האפור בדרך כלל לא יבקשו מכם להביא ערבים. כמובן, גם בשוק האפור רוצים להרוויח כסף ולכן כשאתם מבקשים הלוואה בשוק האפור תצטרכו להביא בטחונות כלשהם כדי שהמלווים יוכלו להרגיש בטוחים שיקבלו את הכסף בחזרה.

איך נדע שמדובר בהלוואה בשוק האפור?

בשוק האפור בדרך כלל לא יהיה חוזה חתום בין שני הצדדים, וזה נורת אזהרה שמה שקורה כאן הוא לא דבר חוקי. כמו כן, בשוק האפור הרבה פעמים יילחצו עליכם לקחת הלוואה גדולה יותר מאשר תכננתם לקחת בהתחלה.

כמו כן הרבה פעמים הביטחונות שמבקשים בשוק האפור הם גדולים בהרבה משווי ההלוואה אותה אתם מבקשים, גם לזה צריך לשים לב כשמחפשים הלוואה. בשוק האפור כמו בכל מקום אחר יש ריבית, אך כשאתם מבקשים הלוואה בשוק האפור הריבית שאתם משלמים צפויה להיות גבוהה בהרבה מאשר הריבית בבנקים ובמקומות חוקיים אחרים. בנק ישראל מגביל את כמות הריבית אותה אפשר לגבות כל שנה ומי שמפר את הכללים של בנק ישראל – כמעט בטוח שהוא בא מהשוק האפור ולא כדאי להתעסק איתו.

אם אתם לא עומדים בתנאי ההחזרים, השוק האפור עלול להרגיש כבר מקום מסוכן עבורכם. בדרך כלל, כשבנקים וארגונים פיננסיים אחרים מבקשים שתעמדו בהחזרים, הם מזכירים לכם כמה פעמים ורק אז מאיימים להשתמש בביטחונות. לעומת זאת בשוק האפור אי אפשר לדעת מה יעשה המלווה.

באתר הלוואה פור יו, תקבלו הלוואה בתנאים מבטיחים ומעולים לכל אדם. החברה לא מסוכנת ולא משוק אפור. ההלוואה אצלנו מאושרת דרך משרד האוצר ואנחנו חותמים על חוזים עם הלקוחות שלנו, כדי שיהיה שירות מצוין ואכפתי לכולם.