הלוואות לכל מטרה השוואת הצעות

עם פורטל אתר הלוואה פור יו, תהיו בטוחים שתצאו מכאן היום עם:

אז איך בוחרים את ההלוואה הנכונה מתוך הלוואות לכל מטרה השוואת הצעות ?

הרבה אנשים מחפשים הלוואות, הרבה אנשים לוקחים הלוואות ו....הרבה מאד מאד אנשים נכנסם לחובות שאין להם מושג איך לצאת מהם.

כשאתם חושבים על הלוואות לכל מטרה השוואת הצעות, אתם חייבים לדעת איך להשוות את ההצעות בצורה הנכונה, מה כדאי לחפש, ועל מה לשים לב כשאתם עורכים סקר שוק.

להרבה אנשים יש נטייה להאמין שהכל יהיה בסדר ובלי לקרוא את האותיות הקטנות.
זו טעות נוראית, שכן האותיות הקטנות הן מה שעושה את ההבדל בין הלוואה מעולה להלוואה גרועה.

כל אדם זקוק מדי פעם להלוואות על מנת לשדרג את הרכב הישן, לסגור חריגה ממסגרת האשראי בבנק (אובליגו), לממן חופשה משפחתית בארץ או בחו"ל וכדי לשלם עבור טיפול רפואי או לממן שיפוץ דחוף בבית.

בדיקת זכאות
להלוואה מהירה
בכמה שניות בלבד!
מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות

«

אם עד לפני מספר שנים נאלצנו לפנות אל הבנק על מנת לקבל הלוואה ולא פעם נתקלנו בסירוב או בהקשחת תנאים הרי כיום ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה בקלות יחסית ובמהירות מחברות האשראי, מחברות מימון חוץ בנקאיות ובשוק האפור. אמנם יש להיזהר מהלוואות בשוק האפור אך לעיתים אין ברירה וניתן למצוא חברות מימון איכותיות הפועלות כחוק.

היכנסו לבדיקת השוואת הלוואות

מעוניינים בקבלת הלוואה לכל מטרה? רוצים להשוות בין 50 חברות אשראי בארץ, עבור ההלוואה הטובה ביותר עבורכם? אז תנו לנו לומר לכם שמצאתם את המקום הנכון למטרה זו!

מה צריך לדעת בחיפוש הלוואות לכל מטרה השוואת הצעות?

אז קודם כל כדאי לבחור ארגון פיננסי שממנו אתם מעוניינים לקחת הלוואות לכל מטרה השוואת הצעות.
זה יכול להיות בנק, זה יכול להיות קרן השתלמות, חברת ביטוח, גמ"ח או אפילו משרד הכלכלה.

הלוואות לכל מטרה השוואת הצעות
זוג מקבל תרשים דירה להלוואה שלקחו

כמובן שלכל מוסד יש יתרונות וחסרונות, לכן כדאי לחפש איזה סוג הלווואה (טווח קצר או ארוך, הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית, כו') אתם מחפשים ואז לפי סוג ההלוואה תוכלו לבחור בין רשימה קצרה יותר של מקומות שיכולים לתת לכם את ההלוואה שאתם מחפשים.

מחפשים עוד חברות להלוואות? היכנסו!

לאחר שבחרתם ב3-5 מוסדות מהם אתם מעוניינים לקחת הלוואות, תפנו לכל אחד מהם ולבקש לדעת מה הם המסלולים שפתוחים בפניכם, ומה התנאים של כל אחד השאלה הבא היא שאלה של יתרונות וחסרונות של ההלוואות השונות, מה הם התנאים, והכי חשוב – אם אתם יכולים לעמוד בתנאים האלה.

יש הלוואות לטווח הארוך ויש לטווח הקצר, יש שאפשר להחזיר בצ'ק ויש שאפשר להחזיר בהוראת קבע, יש עם ריבית גבוהה ועם ריבית נמוכה.

יש גם הלוואות ללא ערבים וללא בטוחונות, ויש הלוואות שאי אפשר לקבל אותן ללא ערבים ו/או בטחונות. זה לא שהלוואה אחת היא טובה יותר.
אלא שלכל סוג יש יתרונות וחסרונות ואתם חייבים לדעת למה אתם זקוקים.

הלוואות לכל מטרה השוואת הצעות והתנאים

לפני לקיחת הלוואה לכל מטרה חשוב להקפיד על סקר שוק והשוואת התנאים של ההלוואות מהבנקים לחברות המימון החוץ בנקאיות, לרבות חברות האשראי, חברות הביטוח, וחברות המימון הפרטיות.
  • הלוואות מהבנקים הן לרוב הזולות ביותר אך לא תמיד הכדאיות ביותר מכיוון שהן משפיעות באופן ישיר על מסגרת האשראי ועלולות לגרום לבעיות בתשלומים ובניהול ההוצאות השוטפות. לכן, בשנים האחרונות בוחרים ישראלים רבים לקחת הלוואות מחברות האשראי ומחברות המימון הפרטיות.
  • בנוסף, ניתן לקחת הלוואות בתנאים יחסית נוחים על חשבון קרן הפנסיה, קופת הגמל וקרן ההשתלמות ולכן בעת השוואת תנאי ההלוואות וסקר השוק כדאי לשקול ולבדוק אפשרות זו.

הלוואה לכל מטרה בתנאים משתלמים

על מנת להשיג הלוואה לכל מטרה בתנאים אופטימאליים ומשתלמים כדאי להגיע מוכנים ולהציג בטחונות. ככל שהגוף המלווה יחוש יותר בטוח כי כספו יושב כך הוא יעניק תנאים משופרים ונוחים יותר. לכן, כדאי להציג נכסים כמו חסכונות, רכב או בעלות על דירה, להציג תלושי שכר מהעבודה ולהראות קביעות ויציבות, וחשוב לנסות ולהתמקח על תנאי ההלוואה, גובה הריבית ותקופת ההחזר. בנוסף, לפני שלוקחים הלוואה חשוב לזכור כי הלוואה יש להחזיר ולכן מומלץ להיערך לכך ולהיות בטוחים כי תעמדו בתשלומי ההחזר.
הלוואות לכל מטרה השוואת הצעות
הלוואות לכל מטרה השוואת הצעות

חברות חיצוניות להלוואות

האוטו כבר מתחיל להראות סימני גסיסה ואתם חושבים מה יהיה ביום שאחרי? רוצים לצאת לחופשה מהיום למחר ואין לכם את המימון לכך? המינוס בבנק הגיע לקצה המסגרת ואתם שוברים את הראש מה לעשות? הלוואה לכל מטרה יכולה להיות הפתרון עבורכם.
הלוואה כזו יכולה להילקח מהבנק במידה ומדובר על סכום כסף לא גדול במיוחד בתוך מספר שעות ואפילו דקות, ויכולה להילקח מחברה חיצונית כמו חברת אשראי או ביטוח המספקת הלוואות למטרות שונות ללא ערבים וללא בירוקרטיה מסובכת.

הלוואה למגוון מטרות מחברות מימון

פעם האופציה היחידה לקחת הלוואה לכל מטרה שהיא הייתה הבנק, ואם הבנק לא היה מאשר מבקש ההלוואה היה נכנס לבעיה רצינית.  אך בשנים האחרונות חברות רבות העוסקות במימון נכנסו לשוק, כך שהבנק הוא כבר לא האפשרות היחידה, מה שבדיעבד טוב לנו גם מבחינת הבנקים – בשביל לשמור על הלקוחות הם נותנים הלוואות בתנאים טובים יותר.
היום האופציה הנוספת היא חברות מימון שונות, כך לדוגמא חברות האשראי המוכרות, חברות ביטוח, קרנות פנסיה ועוד... כל אלו מציעים היום גם הלוואה חוץ בנקאית למטרות שונות אך בריבית לא מבוטלת...

הלוואות בלי מסגרת חשבון

כל עוד מסגרת החשבון הכללית המאגדת בתוכה את כל ההתחייבויות אל מול האשראי שהבנק מוכן לתת [אובליגו] מאוזנת, ניתן גם לקבל הלוואה לכל מטרה מהבנק. את ההלוואה הזו ניתן לקבל בהגעה לסניף והיא לא דורשת ברוב המקרים ערבים ושאר חתימות [עד סכום מסוים כמובן]  וניתן אף להימנע מהגעה לבנק – פשוט נכנסים לאתר האינטרנט ומגישים את הבקשה, או שמרימים טלפון לסניף וברוב המקרים ההלוואה תאושר תוך מספר שעות ולאחריה הכסף יועבר לחשבון תוך מספר דקות. הריבית שהבנק לוקח נמוכה ברוב המקרים מהריבית שחברות המימון לוקחות אך גם כאן כדאי לנסות ולהתמקח מה שבמקרים רבים יתברר כמשתלם.

לפני שאתם לוקחים הלוואה לכל מטרה השוואת הצעות, חשוב לערוך סקר שוק ולבדוק היטב מה האופציות.

מחפשים הלוואות לכל מטרה השוואת הצעות? מלאו פרטיכם ונציגנו ייצרו אתכם קשר במהירות !

מה לקוחות אומרים על השירות שלנו

תודה רבה רבהה לחברת הלוואה פור יו על היחסי אנוש הטובים שלכם. קיבלתי דרכם הלוואה חוץ בנקאית לעסק חדש עם עזרה פיננסית חינם אשר לא כלולה כלל בשירות. אין עליכם באמת

שירות מקצועי ואמין, ליווי מקצועי עד השגת הלוואה החוץ בנקאית.

פניתי לצורך הלוואה חוץ בנקאית. בדקתי במספר מקומות ובחרתי בהם כי קבלתי הכי הרבה המלצות על חברת הלוואה פור יו. מאד מרוצה מהשירות, תהליך הלוואה חוץ בנקאית קצרה וקולעת והמחיר סביר. ממליצה עליכם בחום!

עזרו לעסק שלי מאוד דרך חברת הבת שלהם חברת גטפר. כמה הלוואות שחיפשתי שיתאימו לעסק שלהם ולא מצאתי, אצלם כן מצאתי. תודה לכם. ממליץ מאוד לכל מי שרואה!

חברה אשר עושה סדר בתחום ההלוואות. חברה מעולה.

אתם ברכה לתחום ההלוואות והפיננסים בישראל. עושים סדר ועוזרים גם ללווה וגם למלווה להגיע להסדרים טובים. בהצלחה לכם. חברת פתרונות פיננסים.

חברת גיוס הלוואות חוץ בנקאיות מעולה. תודה רבה loan4u !

חברת הלוואה פור יו עזרה לי מאוד בקבלת הלוואה וגיוסה. ממליץ מאוד עליהם!

חברה מעולה, עוזרת מאוד בעניין ההלוואות. ממליץ בחום. תודה

במידה ומישהו צריך לקחת הלוואה חוץ בנקאית אז רק מהם. חברה טובה בתחום ששווה לעבור דרכה לפני שבודקים עוד אפשרויות.

מחשבון הלוואה

0.00

תשלום חודשי משוער

0.00

סכום ההחזר הכולל

0.00

סך ריבית

טבלת חישובי הלוואות

* טבלה זו מתבססת על ריבית של 5% ולתקופה של 60 תשלומים (5 שנים) ומאפשרת מתן אינדיקציה כללית עבור התנהלות בעת הליך הלוואה. טבלה זו מתבססת על החזר קבוע הנקרא בשפה המקצועית "לוח שפיצר" וללא הצמדה למדד.

אין להתייחס בטבלה זו אל תנאי ההלוואה עבור כל אדם | האמור בטבלה זו אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות להעמדת אשראי | הצעת ההלוואה תינתן בהתאם לנתוניו האישיים של כל לקוח/ה.

סכום הלוואה ריבית תקופה החזר חודשי
הלוואה עד 10000 5% 60 299.71₪
הלוואה עד 20000 5% 60 599.42₪
הלוואה עד 30000 5% 60 899.13₪
הלוואה עד 40000 5% 60 1,198.84₪
הלוואה עד 50000 5% 60 1,498.54₪
הלוואה עד 60000 5% 60 1,798.25₪
הלוואה עד 100,000 5% 60 2,997.09₪
הלוואה עד 200,000 5% 60 5,994.18₪
לפניכם סרטון הסבר בחינם על הלוואות והקריטריונים להן

דרך סרטון זה, תוכלו לדעת בקלות:
  1. מה הם הקריטריונים שרוב חברות ההלוואות מבקשות עבור הלוואה ובדיקת הזכאות לה.
  2. היתרונות שיזכו אתכם בתנאים טובים יותר בעת בדיקת הזכאות לקבלת ההלוואה.
  3. מה בדיוק אתם צריכים לבדוק לפני לקיחת הלוואה מחברות הלוואות חוץ בנקאיות, בנקים, וגופים מימון אחרים.
סרטון החברה
הקליקו לאישור קבלת  הלוואה מיידית תוך 5 דקות בלבד!

תפריט נגישות

ברכות! הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

שלב 2 - פרטים נוספים לאישור הלוואה עד 200,000 ש"ח

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.