הלוואות בערבות המדינה

עם פורטל אתר הלוואה פור יו, תהיו בטוחים שתצאו מכאן היום עם:

בשנים האחרונות הלוואות בערבות המדינה צברו פופולריות רבה ככלי אשראי אטרקטיבי עבור בעלי עסקים רבים במדינת ישראל.

ההלוואה הניתנת לבעלי העסקים מהווה אחוז משמעותי מסך האשראי המוענק לעסקים גדולים ובינוניים. על פי נתונים שנאספו בשנים האחרונות ניתן לראות כי ההלוואה תורמת תרומה משמעותית לצמיחה במשק.

מטרתה של ההלוואה היא עידוד יזמות עסקית בקרב בעלי – דבר אשר יוביל לצמיחה של בתי עסק רבים וכן תמיכה בעסקים קטנים ובינוניים- מדובר באפיק נוח ויעיל עבור מאות בעלי עסקים.

 

בדיקת זכאות
להלוואה מהירה
בכמה שניות בלבד!
מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות

«

כיצד עובדת קבלת הלוואות בערבות המדינה

הלוואה בערבות המדינה הינה הלוואה מטעם מקורות מימון שונים לטווח ארוך- ההלוואה מתקבלת מטעם מקורות המימון שונים ועל בעלי העסקים להחזיר את התשלומים בדומה לכל הלוואה עסקית אחרת.

הלוואות בערבות המדינה דרך loan4u

במידה והנכם בעלי עסק וזקוקים לקבלת הלוואה - הגעתם למקום הנכון. הלוואות בערבות המדינה דרך loan4u היא הדרך המשתלמת והנוחה ביותר כיום לקבל את ההלוואה למטרת צמיחת העסק.

ההלוואה הינה פתרון אידיאלי לקהל בעלי העסקים המעוניין לקבל הצעות מימון מטעם מקורות מימון חוץ בנקאיים.

במקום שבעלי העסקים ישקיעו שעות ארוכות באיתור מקורות המימון ניתן לפנות אלינו וצוות המומחים שלנו יאתר עבורכם את המקור המקצועי והאמין ביותר בהתאם לצרכים שלכם.

עד עכשיו נהנו מהשירות שלנו בעלי עסקים רבים ואנו מזמינים גם אתכם לקחת חלק במהפכה המתרחשת בענף ההלוואות- אתם מוזמנים להשוות בין ההצעות השונות והחליט אם איזה מקור מימון ברצונכם להתקדם על מנת לקבל את ההלוואה הרצויה.

הלוואות לעסקים בערבות המדינה

הייחוד של  הלוואות לעסקים בערבות המדינה טמון בכך בהבטחה של המדינה למקורות המימון באשר להחזר ההלוואה- המדינה מעניקה ערבות על רוב הסכום של ההלוואה העסקית.

לעסק המגיש בקשה לקבלת הלוואה כסף במזומן -דבר אשר מפחית את הסיכון לבנקים והופך את העסקה למשתלמת עבור הצדדים.

התנאים עבור הלוואה בערבות המדינה

עסק המגיש בקשה לקבלת הלוואה בערבות המדינה נדרש לעבור בחינה מטעם גורמים במדינה אשר מחליטים האם לאשר את ההלוואה בסופו של דבר או שמא לדחות את ההלוואה.

טרם הגשת הבקשה, יש לבחון את הזכאות לגיוס סכום הכסף הרצוי. ניתן לומר כי כל עסק בינוני או קטן ללא חובות או עיקולים יכול להגיש בקשה לקבלת הלוואה.

לאחר ווידוא זכאות השלב הבא הוא התאמת העסק לקריטריונים ודרישות הקרן להלוואה מטעם המדינה- על העסק להגיש תוכנית עסקית מתאימה אשר תבחן על ידי גוף מטעם המדינה ובסיום מגיש חוות דעת שלילית או חיובית.

אנחנו בחרנו להקים את הפלטפורמה עבור בעלי עסקים המעוניינים לקבל פתרונות מימון מטעם מקורות חוץ בנקאיים, משמעות הדבר היא קבלת מימון מטעם מקורות שאינם קשורים לחשבון הבנק של העסק.

המומחים מטעם חברתנו יבחנו היטב את המקורות השונים ויציעו לבעלי העסקים את המקור המתאים ביותר עבורם- בעלי העסקים יוצאים ברווח גדול- בעלי עסקים אינם נדרשים לבצע את האיתור ויכולים להיות רגועים ולדעת כי יש מי שמאתר עבורם את מקור המימון  והכל במקום אחד בלי שיחות טלפון ארוכות ומייגעות אשר רק מעכבות את ההליך אלא הליך מהיר ויעיל המבוצע על ידי צוות מומחים מקצועי אשר לו את הידע הדרוש בתחום.

אנו מקפידים להעסיק מומחים בתחום אשר יש ביכולתם לחבר בין הידע אשר רכשו לבין הצרכים המתאימים של בעלי העסקים מתוך הבנה כי כל עסק זקוק לצרכים אחרים ויש להתאים עבורו את מקור המימון המתאים ביותר.

מה לקוחות אומרים על השירות שלנו

תודה רבה רבהה לחברת הלוואה פור יו על היחסי אנוש הטובים שלכם. קיבלתי דרכם הלוואה חוץ בנקאית לעסק חדש עם עזרה פיננסית חינם אשר לא כלולה כלל בשירות. אין עליכם באמת

שירות מקצועי ואמין, ליווי מקצועי עד השגת הלוואה החוץ בנקאית.

פניתי לצורך הלוואה חוץ בנקאית. בדקתי במספר מקומות ובחרתי בהם כי קבלתי הכי הרבה המלצות על חברת הלוואה פור יו. מאד מרוצה מהשירות, תהליך הלוואה חוץ בנקאית קצרה וקולעת והמחיר סביר. ממליצה עליכם בחום!

עזרו לעסק שלי מאוד דרך חברת הבת שלהם חברת גטפר. כמה הלוואות שחיפשתי שיתאימו לעסק שלהם ולא מצאתי, אצלם כן מצאתי. תודה לכם. ממליץ מאוד לכל מי שרואה!

חברה אשר עושה סדר בתחום ההלוואות. חברה מעולה.

אתם ברכה לתחום ההלוואות והפיננסים בישראל. עושים סדר ועוזרים גם ללווה וגם למלווה להגיע להסדרים טובים. בהצלחה לכם. חברת פתרונות פיננסים.

חברת גיוס הלוואות חוץ בנקאיות מעולה. תודה רבה loan4u !

חברת הלוואה פור יו עזרה לי מאוד בקבלת הלוואה וגיוסה. ממליץ מאוד עליהם!

חברה מעולה, עוזרת מאוד בעניין ההלוואות. ממליץ בחום. תודה

במידה ומישהו צריך לקחת הלוואה חוץ בנקאית אז רק מהם. חברה טובה בתחום ששווה לעבור דרכה לפני שבודקים עוד אפשרויות.

מחשבון הלוואה

0.00

תשלום חודשי משוער

0.00

סכום ההחזר הכולל

0.00

סך ריבית

טבלת חישובי הלוואות

* טבלה זו מתבססת על ריבית של 5% ולתקופה של 60 תשלומים (5 שנים) ומאפשרת מתן אינדיקציה כללית עבור התנהלות בעת הליך הלוואה. טבלה זו מתבססת על החזר קבוע הנקרא בשפה המקצועית "לוח שפיצר" וללא הצמדה למדד.

אין להתייחס בטבלה זו אל תנאי ההלוואה עבור כל אדם | האמור בטבלה זו אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות להעמדת אשראי | הצעת ההלוואה תינתן בהתאם לנתוניו האישיים של כל לקוח/ה.

סכום הלוואה ריבית תקופה החזר חודשי
הלוואה עד 10000 5% 60 299.71₪
הלוואה עד 20000 5% 60 599.42₪
הלוואה עד 30000 5% 60 899.13₪
הלוואה עד 40000 5% 60 1,198.84₪
הלוואה עד 50000 5% 60 1,498.54₪
הלוואה עד 60000 5% 60 1,798.25₪
הלוואה עד 100,000 5% 60 2,997.09₪
הלוואה עד 200,000 5% 60 5,994.18₪
לפניכם סרטון הסבר בחינם על הלוואות והקריטריונים להן

דרך סרטון זה, תוכלו לדעת בקלות:
  1. מה הם הקריטריונים שרוב חברות ההלוואות מבקשות עבור הלוואה ובדיקת הזכאות לה.
  2. היתרונות שיזכו אתכם בתנאים טובים יותר בעת בדיקת הזכאות לקבלת ההלוואה.
  3. מה בדיוק אתם צריכים לבדוק לפני לקיחת הלוואה מחברות הלוואות חוץ בנקאיות, בנקים, וגופים מימון אחרים.
סרטון החברה
הקליקו לאישור קבלת  הלוואה מיידית תוך 5 דקות בלבד!

תפריט נגישות

ברכות! הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

שלב 2 - פרטים נוספים לאישור הלוואה עד 200,000 ש"ח

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.